Reklamacje i zwroty

Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji Pliki do pobrania
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią dowodu zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
NOXBOX Sp. z o.o.
ul. Łucznicza 72 F

71-472 Szczecin

Uwaga! Możesz również zareklamować produkt poprzez kontakt telefoniczny z naszym Biurem Obsługi Klienta lub pisząc na adres email: reklamacje@noxbox.pl.

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie Pliki do pobrania i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

NOXBOX Sp. z o.o.
ul. Łucznicza 72 F

71-472 Szczecin

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon wraz z wypełnionym formularzem zwrotu. 

Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje przedsiębiorcom oraz konsumentom w przypadku gdy do transakcji została wystawiona faktura VAT.

 


 

Zaloguj się
Waluty
Darmowa dostawa
Darmowa dostawa (Przesyłka Kurierska) już od 350,00 zł.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium